Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
  • Na co komu Walentynki?

    https://1.bp.blogspot.com/-L-oqFfgiJiE/VtR2XPf-C7I/AAAAAAAAR10/_vP_Fh7RUGM/s1600/Walentynki.jpg

    Miliardy serduszek. Baloników, lizaków, kwiatków, misiów. Po co?

  • Blue monday - czyli jeśli nie lubisz poniedziałku, to tego wyjątkowo.

    https://3.bp.blogspot.com/-VQbFtKWIXog/VtR2W9VkR8I/AAAAAAAAR1w/1WalvO74vP8/s1600/blue_monday.jpg

    Dziś w teorii najbardziej depresyjny poniedziałek w roku. Według wyliczeń kogoś mądrego, albo po prostu siedzącego na odpowiednim stołku 18 stycznia jest dniem, w którym nie powinniście wychodzić spod kołdry, bo nic dobrego Was nie spotka.

  • Sposób na brak wolnego czasu.

    https://4.bp.blogspot.com/-50ElqJeV1Ts/VtR2YvUc33I/AAAAAAAAR18/LzXVso3XQf4/s1600/sposob_na_brak_wolnego_czasu.jpg

    "Nie mów, że nie masz czasu. Masz tyle samo godzin na dobę, ile mieli Helen Keller, Pasteur, Michał Anioł, Matka Teresa, Leonardo da Vinci, Thomas Jefferson i Albert Einstein."

  • Typy klientów sklepów. Z doświadczenia :)

    https://4.bp.blogspot.com/-T_vzTY2k51g/VtR2ZtmpSoI/AAAAAAAAR2A/yuH5g12TgUE/s1600/typy_klientow.jpg

    Jak większość z Was (tak z dużej, bo Was lubię), wie pracuję znaczną część życia na marketach. Marketach różnego rodzaju.

  • Liebster Blog Award czyli krótkie Q&A

    https://2.bp.blogspot.com/-O7FIw6YCmOo/VtR2XWUFGMI/AAAAAAAAR14/TtdA47OlZ70/s1600/liebster.jpg

    Weronika nominowała mój blog do odpowiedzi na Liebster Blog Award. Jest to cykl w którym blogerzy nominują 11 blogów do odpowiadania na 11 pytań w dowód uznania ich pracy.

wtorek, 22 stycznia 2013

Testowanie z Perfumerią Douglas

14.11.2012









Niedawno dołączyłam do grona Testerek Perfumerii Douglas. Na Facebooku wysłałam do nich
zgłoszenie z recenzją mojego ulubionego zapachu CK Eternity.
Pewnego pięknego dnia zawitał do mnie kurier z przesyłką. W środku znajdowała się papierowa torebeczka z logo Perfumerii Douglas, a w niej śliczne zawiniątko oraz list powitalny.
W paczuszce znajdowały się dwa pudełka z perfumami:
- Cacharel Catch me… woda perfumowana 50ml,
- Balanciaga Florabotanica woda perfumowana 50ml.
Mam przyjemność wypróbowania tych wspaniałych zapachów na własnej skórze i wystawienia recenzji na ich temat.


Zacznę od Cacharel Catch me… W ciemnofioletowym pudełku znalazłam śliczny, pękaty flakonik
w kolorze jasnofioletowym. Ozdoba wokół aplikatora wraz z zamknięciem tworzą ciekawą kompozycję. Przypomina mi ona bańki mydlane i chyba o to właśnie w tym chodzi, gdyż wygląd flakonu z nazwą Catch me… tworzy połączenie, które kojarzy mi się z tym, że zawsze widząc bańki mydlane próbujemy je złapać.


Ten zapach Cacharel należy do kwiatowo-gourmand-drzewnej kategorii.
a w nutach znajdziemy m.in. włoską mandarynkę, kwiat pomarańczy i mleczko migdałowe.
Jest to zapach dość słodki, których ja wprawdzie nieczęsto używam, ale niezwykle przypadł mi do gustu. Na początku można zdecydowanie wyczuć kwiatów, dopiero później ujawniają się nuty drzewne, nieco bardziej stonowane. Zapach przeznaczony jest dla kobiet subtelnych lecz seksownych. Ogromny plus z mojej strony dla Catch me… za to jak długo utrzymuje się na skórze.


Dostępny jest w pojemnościach 30ml, 50ml oraz 80ml.
Zdjęcia z premiery znajdziecie tutaj www.fashionata.be/beauty/cacharel-experience-catch-me
A jeśli macie na niego chrapkę, polecam odwiedzić Perfumerię Douglas w waszej okolicy www.douglas.pl/douglas/Aktualno%C5%9Bci/index_c0000.html


Drugim cudeńkiem, które testuję jest Balenciaga Florabotanika i rzeczywiście jego „ogromne”
opakowanie zawiera elementy florystyczne. Natomiast flakon nawiązuje moim zdaniem do designerskich wnętrz i idealnie do nich pasuje. Jest przezroczysty z krwistoczerwonymi i granatowymi elementami, a zamknięcie jest w czarno-białe pasy i sięga aż do wnętrza flakony tworząc formę osłonki dla rurki atomizera. Nuty znajdujące się wewnątrz to mięta, goździk, róża, liście Caladium, ambra, wetiwer. Dla mnie ten zapach jest nieco zbyt ostry, szorstki i trochę mydlany, nie przypadł mi do gustu.


Osobiście uważam, ze pasuje do kobiet zdecydowanych, pewnych siebie i niezależnych.
Twarzą kampanii Florabotanica jest gwiazda Zmierzchu, przepiękną Kristen Steward.
Balanciaga Florabotanica w Douglas www.douglas.pl/douglas/Balenciaga-/index_b0142.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za komentarze. Mobilizuje to do dalszej pracy.
Zachęcamy też do polubieniach fanpage na którym informujemy o najnowszych wpisach:
https://www.facebook.com/Testandwrite

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...