Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
  • Na co komu Walentynki?

    https://1.bp.blogspot.com/-L-oqFfgiJiE/VtR2XPf-C7I/AAAAAAAAR10/_vP_Fh7RUGM/s1600/Walentynki.jpg

    Miliardy serduszek. Baloników, lizaków, kwiatków, misiów. Po co?

  • Blue monday - czyli jeśli nie lubisz poniedziałku, to tego wyjątkowo.

    https://3.bp.blogspot.com/-VQbFtKWIXog/VtR2W9VkR8I/AAAAAAAAR1w/1WalvO74vP8/s1600/blue_monday.jpg

    Dziś w teorii najbardziej depresyjny poniedziałek w roku. Według wyliczeń kogoś mądrego, albo po prostu siedzącego na odpowiednim stołku 18 stycznia jest dniem, w którym nie powinniście wychodzić spod kołdry, bo nic dobrego Was nie spotka.

  • Sposób na brak wolnego czasu.

    https://4.bp.blogspot.com/-50ElqJeV1Ts/VtR2YvUc33I/AAAAAAAAR18/LzXVso3XQf4/s1600/sposob_na_brak_wolnego_czasu.jpg

    "Nie mów, że nie masz czasu. Masz tyle samo godzin na dobę, ile mieli Helen Keller, Pasteur, Michał Anioł, Matka Teresa, Leonardo da Vinci, Thomas Jefferson i Albert Einstein."

  • Typy klientów sklepów. Z doświadczenia :)

    https://4.bp.blogspot.com/-T_vzTY2k51g/VtR2ZtmpSoI/AAAAAAAAR2A/yuH5g12TgUE/s1600/typy_klientow.jpg

    Jak większość z Was (tak z dużej, bo Was lubię), wie pracuję znaczną część życia na marketach. Marketach różnego rodzaju.

  • Liebster Blog Award czyli krótkie Q&A

    https://2.bp.blogspot.com/-O7FIw6YCmOo/VtR2XWUFGMI/AAAAAAAAR14/TtdA47OlZ70/s1600/liebster.jpg

    Weronika nominowała mój blog do odpowiedzi na Liebster Blog Award. Jest to cykl w którym blogerzy nominują 11 blogów do odpowiadania na 11 pytań w dowód uznania ich pracy.

sobota, 4 października 2014

Ale kolory - stylizacja paznokci z Allepaznokcie



Wracamy po małej przerwie, aby ubarwić Wam trochę szare i ponure jesienne dni, a wszystko to za sprawą nowej współpracy z hurtownią kosmetyczną AllePaznokcie. Tym bardziej ucieszyła mnie ta współpraca, bo moją pasją jest stylizacja paznokci. Chociaż tryb życia, który obecnie prowadzę zmusza mnie do posiadania krótkich paznokci, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby były one zadbane. 

Jak napisała w swojej książce znana amerykańska stylistka paznokci Ji Baek " Dzisiaj nie ma według mnie nic bardziej seksownego, niż paznokcie krótkie, okrągłe, polakierowane... nawet na zupełnie zwariowane kolory, np. czarno." A moim zwariowanym kolorem na najbliższe dni będzie wytęskniony i wymarzony lakier holograficzny opalizujący na różowo.





Warto zafundować sobie raz w tygodniu domowy manicure, ponieważ nie zajmuje to wiele czasu, a przecież dłonie są wizytówką człowieka. Ja mam na tym punkcie prawdziwego fioła, dlatego, że podczas pierwszego spotkania z nowo poznaną osobą, zaraz po twarzy, dłonie są przeze mnie dokładnie zlustrowane. Myślę, że to taka choroba "zawodowa", ponieważ często mam niebywałą ochotę, żeby zająć się czyimiś dłońmi, aby doprowadzić je do porządku.

Ale przejdźmy do manicure oraz testu lakieru od AllePaznokci zarazem. Najpierw warto wymoczyć dłonie w ciepłej wodzie z kilkoma kroplami czegoś zmiękczającego i tutaj rada, jeśli macie np. stary (ale nie przeterminowany) żel do mycia twarzy możecie go użyć do kąpieli dłoni, ponieważ jest delikatniejszy i nie wysusza skóry. 

Kolejnym krokiem jest dokładne opiłowanie wolnego brzegu paznokcia przy pomocy pilnika o gradacji 100/180 od AllePaznokcie i ja robię to tak, że nie zostawiam ani troszkę wolnej przestrzeni poza opuszkiem, a to dlatego, że często mam kontakt z wodą. Woda, która się zbiera pod paznokciem może prowadzić do infekcji, wiec lepiej używać rękawiczek i używać żelu antybakteryjnego do mycia rąk. 

Następny etap to u mnie usuwanie skórek i może to kontrowersyjne, ale ja nie używam preparatów do zmiękczania, chociaż mam jeden w posiadaniu. Odsuwam obumarłe skórki patyczkiem z drzewna pomarańczowego, a później obcinam cążkami. Wprawdzie panuje powszechna opinia, że obcinanie sprawia, iż skórki narastają grubsze i nie da się ich później odsunąć, ale nie u mnie. Każdy z nas jest inny, więc każdy też musi poznać możliwości swojego ciała i dobrać metody indywidualnie. To tak jak z brwiami, nagle po latach okazało się, że jednak mozna depilowac włoski nad górna linią, a ja tak robiłam zawsze.

Ostatnim krokiem, który poczyniam podczas opracowania paznokci jest tzw. polerka, którą wykonujemy bardzo delikatnie i dokładnie, ruchami na krzyż. Oczywiście na koniec sprawdzam, czy nic nigdzie nie wystaje, ponieważ "jak płachta na byka" działają na mnie wszelkiego rodzaju zadziorki.






Zabieramy się za malowanie moim nowym lakierem holograficznym... ale chwila, jeszcze przecież baza, którą stanowi u mnie delikatna odżywka, która ma właściwości lecznicze i wzmacniające. Następnie nakładam dwie warstwy lakieru holograficznego w odcieniu jasnego różu - uwielbiam ten blask niczym na płycie CD oraz ten ziarnisty deseń, który sprawia, że paznokcie mienią się tysiącem barw.

Muszę ocenić ten lakier bardzo wysoko nie tylko dlatego, że jest to mój upragniony kolor, ale także dlatego, że jest to moja ulubiona forma lakieru pod względem technicznym. Uwielbiam lakiery wodniste, które łatwo się rozprowadza na płytce paznokcia, a jednocześnie wystarczą zaledwie dwie warstwy, aby cieszyć się pięknym kolorem. Nie lubię emalii, na których tworzą się smugi, a konsystencja jest gumowata i lakier schnie nawet 4h brrr... Na szczęście dzieje się tak tylko z lakierami z domieszką bieli, a ten takiej nie posiada. Lakier dość szybko schnie, ale nie za szybko co też jest spora zaletą.







Takie są oto efekty wizualne na moich paznokciach i jestem baaardzo zadowolona z efektów, dzięki AllePaznokcie - You Make My Day :) Jeśli chcecie mieć takie piękne paznokcie tej jesieni zapraszam do sklepu internetowego AllePaznokce. Do wyboru macie bogaty wachlarz lakierów holograficznych, chromowych, termicznych, kawiorowych i wielu innych.




2 komentarze:

Z góry dziękuję za komentarze. Mobilizuje to do dalszej pracy.
Zachęcamy też do polubieniach fanpage na którym informujemy o najnowszych wpisach:
https://www.facebook.com/Testandwrite

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...