Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
  • Na co komu Walentynki?

    https://1.bp.blogspot.com/-L-oqFfgiJiE/VtR2XPf-C7I/AAAAAAAAR10/_vP_Fh7RUGM/s1600/Walentynki.jpg

    Miliardy serduszek. Baloników, lizaków, kwiatków, misiów. Po co?

  • Blue monday - czyli jeśli nie lubisz poniedziałku, to tego wyjątkowo.

    https://3.bp.blogspot.com/-VQbFtKWIXog/VtR2W9VkR8I/AAAAAAAAR1w/1WalvO74vP8/s1600/blue_monday.jpg

    Dziś w teorii najbardziej depresyjny poniedziałek w roku. Według wyliczeń kogoś mądrego, albo po prostu siedzącego na odpowiednim stołku 18 stycznia jest dniem, w którym nie powinniście wychodzić spod kołdry, bo nic dobrego Was nie spotka.

  • Sposób na brak wolnego czasu.

    https://4.bp.blogspot.com/-50ElqJeV1Ts/VtR2YvUc33I/AAAAAAAAR18/LzXVso3XQf4/s1600/sposob_na_brak_wolnego_czasu.jpg

    "Nie mów, że nie masz czasu. Masz tyle samo godzin na dobę, ile mieli Helen Keller, Pasteur, Michał Anioł, Matka Teresa, Leonardo da Vinci, Thomas Jefferson i Albert Einstein."

  • Typy klientów sklepów. Z doświadczenia :)

    https://4.bp.blogspot.com/-T_vzTY2k51g/VtR2ZtmpSoI/AAAAAAAAR2A/yuH5g12TgUE/s1600/typy_klientow.jpg

    Jak większość z Was (tak z dużej, bo Was lubię), wie pracuję znaczną część życia na marketach. Marketach różnego rodzaju.

  • Liebster Blog Award czyli krótkie Q&A

    https://2.bp.blogspot.com/-O7FIw6YCmOo/VtR2XWUFGMI/AAAAAAAAR14/TtdA47OlZ70/s1600/liebster.jpg

    Weronika nominowała mój blog do odpowiedzi na Liebster Blog Award. Jest to cykl w którym blogerzy nominują 11 blogów do odpowiadania na 11 pytań w dowód uznania ich pracy.

poniedziałek, 4 marca 2013

Testowanie Lady's Nails Cosmetics

Dziś nadeszła pora na recenzję produktów przesłanych do mnie dzięki współpracy ze sklepem internetowym Lady's Nails Cosmetics. O zawartości przesyłki pisałam już we wcześniejszym wpisie, a teraz pora na wyniki testowania.




Najbardziej przypadł mi do gustu pilnik Optima, od którego rozpoczęłam przygotowywanie paznokci do stylizacji. Pilnik ten ma eliptyczny kształt i jest szeroki w środkowej części co sprawia, że wygodnie się go trzyma. Jego gradacja wynosi 100/180. Gradacja 100 czyli średnioziarnista przeznaczona do skracania tipsa, nadawania mu kształtu, ale także piłowania grubszych paznokci naturalnych. Natomiast gradacja 180 jest drobnoziarnista, którą można nadać ostateczny kształt przedłużonym paznokciom bądź skracać naturalne paznokcie.

Jestem bardzo zadowolona z tego pilnika, gdyż teraz skracanie moich paznokci żelowych jest znacznie szybsze,a to ważne, gdyż moje paznokcie bardzo szybko rosną i muszę je często piłować.





 





Kolejny produkt, który testowałam to Farbka Brokatowa So Easy Plum Hologram numer 2019. Farbka jest zamknięta w wąskim, prostokątnym, szklanym słoiczku o pojemności 8ml. Wewnątrz znajduje się farbka brokatowa o konsystencji gęstego lakieru, która dość szybko wysycha. Do gustu przypadł mi bardzo jaśniutki, niekrzykliwy kolor, gdyż pasuje on do wszystkiego, a zarazem dzięki swemu holograficznemu blaskowi nadaje się do wykończenia odważnych stylizacji. Jedyne co mi przeszkadzało podczas stylizacji to zbyt długi pędzelek, który się wygina i niezbyt można go kontrolować, ale to moje prywatne odczucie.






Pisaki do zdobienia, które otrzymałam w dwóch odcieniach: Orange numer ST18 oraz Copper numer ST19 to pole do popisu dla kreatywnych stylistów. Osobiście mam małe doświadczenie w pracy z tego typu pisakami, ale mam nadzieję, że się z nimi oswoję i zacznę tworzyć ciekawe stylizacje z ich udziałem.  Najbardziej spodobała mi się końcówka z dyszką do precyzyjnego zdobienia, gdyż nie tylko można nią wyczarować wymyślne wzorki, ale także pisać na powierzchni płytki. Druga końcówka zaopatrzona jest w pędzelek, aby można było wykonywać grubsze linie, albo stylizację french na kolorowo. Niestety w przypadku pisaków znów nie odpowiada mi zbyt długi pędzelek.

Te, jak i inne produkty znajdziecie na stronie Lady's Nails Cosmetics.

2 komentarze:

Z góry dziękuję za komentarze. Mobilizuje to do dalszej pracy.
Zachęcamy też do polubieniach fanpage na którym informujemy o najnowszych wpisach:
https://www.facebook.com/Testandwrite

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...